Polecanki cacanki

czyli dzielę się różnymi internetowymi znaleziskami, które po ponownym odkryciu nadal mi się podobają.
Tak ostatnio wyszyło, że musiałam przekopać się przez złoża znalezisk zgromadzonych w zakładkach mojego komputera. Poza kilkunastoma wersjami noclegów w miejscach, o których odwiedzeniu mniej lub bardziej poważnie myślałam w minionym roku, znalazłam wśród nich kilka linków, które wydają mi się tak fajne, że nie sposób się nimi nie podzielić.
Organizuję je tu w trzy grupy – przeglądanie, kupowanie i DIY. I w sumie najchętniej zasiadłabym teraz do całego cyklu inspirowanych nimi twórczych aktywności…
Fantastyczne DIY
Przeglądanie
Piękne mapy w dużych ilościach.

Nowinki futurystyczne, takie połączenie science fiction i amerykańscy uczeni wynaleźli, tyle ze na serio.

Kupowanie
Kto by nie chciał, żeby w jego herbacie wylegiwał się sympatyczny hipcio?
Jeszcze więcej o mapach. Tylko tym razem można mieć wersję namacalną.
Teraz nie sezon prezentowy, ale one zawsze nadchodzą, a tu podpowiedzi prezentowe dla geografów i podróżników. Dla mnie akurat mocno pożyteczne podpowiedzi!
I lek na żal po zakończonym sezonie ostatnio ukochanego serialu. Post o tym, które produkcje nadają się do oglądania ciurkiem.
I jeszcze jakby lekiem na koniec serialu miała być komedia romantyczna, a poleca nie kto inny a nieoceniony Zwierz.
DIY
I teraz wszyscy wspólnie żałujemy, że właśnie skończył się deszczowy weekend.
Skomentuj

