Przychodzi do Was Zajaczek?

Bo do nas tak! Mam pomysł do wykorzystania, w razie gdybyście chcieli mu pomóc. Woreczki na bieliznę od zajączka

Moja rodzina częściowo pochodzi ze Śląska, nie potrafię więc sobie wyobrazić Wielkanocy bez prezentów od długouchego. W dzieciństwie zaliczał się u mnie do Trójcy: Mikołaj, Aniołek, Zajączek – wszyscy o cechach narratora wszechwiedzącego (nie dość, że znają wszystkie moje sprawki, to jeszcze wiedzą co dopiero będzie – czytaj: co dostanę lub czy w ogóle coś dostanę).

Moje najwyraźniejsze zajączkowe wspomnienie pochodzi z tych świąt, które jako czterolatka spędzałam w Niemczech. W wielkanocny poranek zostałam zaprowadzona do ogrodu, gdzie w oszołomieniu poszukiwałam ukrytych za krzakami, w trawie, kwieciu itd. podarunków. Pamiętam, że ich ilość była dla mnie nieprzebrana. Ta i inne miłe chwile sprawiają, że uważam tradycję Zajączka za ważną i zdecydowanie wartą celebrowania.

Dzieci dostają zwykle prezenty podobne jak na mikołajki lub pod choinkę (myślę, że część moich typów z wtedy nie straciła na aktualności), ale to co wydaje mi się szczególnie miłe to drobne prezenty dla dorosłych. Ja staram się wybierać drobiazgi w stylu bielizny czy kosmetyków, ale myślę, że jest też bardzo szerokie (mało przeze mnie eksplorowane) pole pomysłów bardziej autorskich. Zapuściłam się na nie w zeszłym roku stawiając na podróżne woreczki na bieliznę czystą i brudną. Dawniej uważałam ten wynalazek za fanaberię, ale odkąd podróżujemy z dziećmi uznałam, że dyscypliny w bagażu nigdy za mało. Woreczki można kupić na różnych portalach oferujących hand made, ja jednak fajny materiał już miałam, udałam się więc do osiedlowej krawcowej (bo talentu do szycia nie mam). I przyznam nieskromnie, że woreczki uważam za moje najbardziej udane wsparcie dla Zajączka! Woreczki na bieliznę

2 responses to “Przychodzi do Was Zajaczek?

  1. Czy będe oryginalna jak powiem, że co roku robię dla każdego jakieś ładne duże ciastko?:)

Skomentuj

